عناوین پایان نامه های مدیریت رسانه دانشگاه صداوسیما

فهرست عناوین پایان نامه های دفاع شده و در حال اجرای رشته مدیریت رسانه در دانشگاه صداوسیما از سال ۱۳۸۵:

ردیفدانشجوعنوان پایان نامه
1فهمیه وزیریمدیریت تصویر بین‌المللی در محیط سایبر: مطالعه موردی تصویرسازی از جمهوری اسلامی ایران در سایت ممری از سال 2004- 1998
2نوید مؤمنی ترکمانبررسی تطبیقی نام و موضوع سریال‌های تولید شده در شبکه اول تلویزیون ایران (قبل و بعد از انقلاب)
3ابراهیم صابری نزادپیامدهای تخصصی شدن شبکه‌های رادیویی داخلی (صدا) از دیدگاه اندیشمندان و صاحب‌نظران علوم ارتباطات
4محمد زند کریم‌خانیبررسی انگیزه‌های وبلاگ‌نویسی و ارتباط آن با ویژگی‌های جمعیت شناسی وبلاگ‌نویسان فارسی زبان ایران
5محمد مهدیمقایسه روش‌های موجود و مطلوب در انتخاب مدیران صداوسیما
6علی عزیز آبادی فراهانیپیام‌سازی رادیویی در بحران زلزله تهران از منظر تهیه کنندگان و مدیران رادیو
7مینو پیامی شبستریبررسی نحوه استفاده و رضامندی سالمندان فعال از تلویزیون
8سوده کهن روزبررسی دیدگاه مدیران و برنامه سازان صداوسیمای مرکز قم در مورد اهمیت مخاطب در فرآیند ارتباط و رابطه آن با گرایش ایشان به رویکردهای برنامه‌سازی
9رضا آبگون صافبررسی فرآیند نظارت در برنامه‌ریزی‌های الف ویژه معاونت سیما و تبیین ارتباط آن با اثر بخشی برنامه‌ها
10علی محمد اسماعیلیدیپلماسی رسانه‌ای در با تمرکز بر نقش سازمان صداوسیما
11محمدرضا بخشیبررسی نشانه شناسی فرهنگی در خبرهای تلویزیونی
12یوسف بشارتیچگونگی تعامل تلویزیون ج.ا.ا با رسانه‌های جدید در راستای تحقیق افق رسانه با ارائه نمونه پیاده‌سازی شده آن در معاونت سیما و سروش رسانه
13اسماعیل جوانفکربررسی عوامل رضایتمندی شغلی کارکنان واحد مرکزی خبر
14فرخنده حاجیان پوربررسی نقش نظارتی سازمان صداوسیما به عنوان رسانه ملی
15محمدعلی دوست محمدیبررسی فرهنگ سازمانی و رابطه آن با عملکرد و کارکنان در معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران
16مهدی رشکیانیالگوی مطلوب نظام مدیریت رسانه ملی از دیدگاه متخصصان رسانه‌ای کشور
17مرتضی رمضانی چهاردهبررسی مقایسه‌ای دروازه‌بانی در رسانه‌های سنتی و آنلاین
18سودابه طهوری خیابانیارزشیابی عملکرد شبکه رادیویی جوان در زمینه اشاعه ارزش‌های الهی - انسانی
19علی سیفی نهاوندیبررسی ارتباط بین مدیریت مشارکتی و اثر بخشی کارکنان شبکه رادیویی ورزش
20روح ا... معقولارزیابی نقش مدیریت رسانه ملی در کنترل و پیشگیری ایدز
21ژاله سحابیبررسی تطبیقی ارزیابی مدیران خبر رسانه صداوسیما از سواد رسانه‌ای مردم شهر تهران با میزان واقعی آن
22مرتضی ماستری فراهانیآسیب‌شناسی فرآیند پژوهشی تولیدات رادیویی شبکه صدای استان مرکزی
23محمد علی ناظمبررسی تطبیقی مدیریت ساختار پخش (اخبار 30/21 شبکه جام جم یک و برنامه و خبرها و نظرها از شبکه تلویزیونی صدای آمریکا)
24علی رضا نیک اندیشمطالعه تطبیقی حقوق ناظر بر رعایت حریم خصوصی افراد در قوانین حاکم بر سازمان‌های تلویزیونی مالزی، فرانسه، انگلیس با سیمای جمهوری اسلامی ایران
25باقر سپهریبررسی عوامل مؤثر بر گرایش مردم اردبیل به تماشای کانال‌های ماهواره‌ای جمهوری آذربایجان و ترکیه
26بهنام رضا قلی زادهبرجسته‌سازی اخبار انرژی هسته‌ای ایران در بخش فارسی سایت‌های صدای آمریکا و بی بی سی فارسی در سال‌های 1383 تا 1385
27منوچهر محمدیانبررسی تأثیر مدیریت خبری بر برجسته‌سازی اخبار و مطالعه مقایسه‌ای دو بخش خبری 14 شبکه اول سیما و 30/20 شبکه دوم سیما
28احمد رحمانیبررسی وضعیت آموزش‌های بدو خدمت از دیدگاه کارآموزان و مدیران حوزه معاونت سیما در سال 84
29مریم اکبری آزادبررسی تأثیرات پادکستینگ در آینده رادیو در ایران از نگاه کارشناسان ارتباطات
30محسن یوسفیبررسی تطبیقی میزان استفاده و رضامندی اعضاء هیئت علمی دانشگاه اصفهان و مدرسین حوزه علمیه اصفهان از رسانه‌ها
31حسن طرازندهبررسی ارتباط بین رضایت شغلی و عملکرد کاری کارکنان حوزه سیمای سازمان صداوسیما
32احمد خراسانی گرده کوهیبررسی نقش ماهواره در شکل‌گیری رفتارهای اجتماعی جوانان تهرانی (با تکیه بر مد)
33صابر دیر مینابررسی و تبیین تنش رسانه‌های محلی در مدیریت بحران‌های طبیعی استان گیلان (در مورد زلزله)
34ناصر شریفیبررسی و تبیین جو سازمانی موجود و مطلوب در سازمان صداوسیما
35امین ا... علی مرادیبررسی سیستم ارزشیابی عملکرد کارکنان شبکه خبر از دیدگاه مدیران و کارکنان اداری و خبر
36حسین زاکانیمطالعه تطبیقی پخش خبر در اینترنت و تلویزیون و بررسی تأثیرات پخش خبر اینترنتی بر خبر تلویزیونی از دیدگاه اساتید و کارشناسان ارتباطات
37غلامرضا رمضانیبررسی مدیریت بحران آبان 84 فرانسه در فرانس پرس
38سید شهریار گنجیبررسی چینش اخبار سیمای استان‌های ساحلی جنوب کشور (سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر و خوزستان)
39جبار علائی مهرهبررسی تطبیقی محتوای اخبار شبکه تلویزیونی آینس و سیمای آذری شبکه سحر در مورد رویدادهای ایران و جمهوری آذربایجان در (مقطع زمانی آبان، آذر و دی 1386)
40محمد یادگاریمدیریت سنجش افکار عمومی در محیط سایبر، مطالعه موردی: طراحی، راه‌اندازی و ارزیابی بخش نظر سنجی برنامه‌ای وب سایت اینترنتی صداوسیما
41حمید رضا نجفینقش پژوهش در فرآیند برنامه‌سازی رادیوهای تخصصی از دید مدیران، برنامه‌سازان و پژوهشگران (مطالعه موردی: رادیو سلامت)
42مریم کلانتریبررسی فنون جنگ روانی وب سایت رادیو فردا در مورد پرونده هسته‌ای ایران در زمان تصویب دو قطعنامه 1737 و 1747 در شورای امنیت سازمان ملل متحد
43زهرا شاداببررسی ارتباط بین ساختار و میزان تعهد سازمانی کارکنان معاونت صدا در سال 1386
44محسن خلیفهبررسی عوامل اعتمادساز خبر در مورد رسانه تلویزیون از نگاه دانشجویان دانشگاه شیراز
45فرشید فرزانهبررسی اخلاق رسانه در اخبار تابستان 1385 سیمای مرکز بوشهر
46جمشید صادقیتحلیل تیزرهای تبلیغی تلویزیونی پخش شده از شبکه اول سیما در ماه مبارک رمضان سال 1385 با هدف ارائه الگویی مناسب در فرآیند ساخت تیزرهای تبلیغی ویژه ماه مبارک رمضان
47عبدالرحیم زارع یکتانقش رسانه‌ها در مدیریت فرهنگی چشم انداز 1404
48یوسف بشارتیچگونگی تعامل تلویزیون جمهوری اسلامی ایران با رسانه‌های جدید در راستای تحقق افق رسانه با ارائه نمونه پیاده‌سازی شده آن در معاونت سیما و سروش رسانه
49محمد سروی زرگربررسی بازنمایی ایران در سینمای هالیوود: نشانه‌شناسی و تحلیل گفتمان انتقادی هفت فیلم مرتبط با ایران
50حمیدرضا سلجوقیبررسی مقایسه‌ای نحوه انعکاس مسائل جوانان، در بخش‌های خبری 14 شبکه اول و 30/22 شبکه دوم سیما
51مژگان گوزل زادهبررسی عوامل مؤثر بر ارتقای شغلی کارکنان زن به پست‌های مدیریتی در حوزه صف سازمان صداوسیمای ج. ا. ا در سال 1386
52امید جهانشاهیوبلاگ‌نویسی و روزنامه‌نگاری، بررسی وبلاگ‌نویسی روزنامه‌نگاران روزنامه‌های سراسری تهران و دیدگاه آنان در مورد وبلاگ‌نویسی
53شاکر واثقیبررسی فرهنگ سازمانی و رابطه آن با شیوه تصمیم‌گیری مدیران ارشد معاونت سیما در سال 1387
54کامران رئیسیبررسی ارتباط بین فرهنگ سازمانی و میزان خلاقیت کارکنان صفی صداوسیمای مرکز شهرکرد در سال 87
55مرتضی قنبر آبادیبررسی نگرش کارکنان معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران پیرامون وجدان کاری و عوامل مؤثر بر آن در سال 1387
56کریم علیپوربررسی تطبیقی اخبار مرتبط با تروریسم در سایت‌های خبری ایرنا و بخش فارسی صدای آمریکا طی سال‌های 2007- 2002 میلادی
57حمید رضا پاکدلبرنامه‌ریزی راهبردی شبکه تلویزیونی پرس صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
58محمد مهدی رحمتیبررسی قابلیت‌ها و محدودیت‌های به‌کارگیری مدیریت PSB در صداوسیما (پژوهش و دلفی میان متخصصان، مدیران و خبرنگاران)
59آسیه زارعیداده‌کاوی و تحلیل قابلیت‌های روش‌شناسی سیستم‌های نرم (SSM) در مدیریت سازمان‌های رسانه‌ای
60عبادا... رضاییبررسی مقایسه‌ای تعهد سازمانی تهیه ‌ کنندگان رسمی و برنامه‌ای معاونت صدای ج. ا.ا در سال 1387
61احمد لطفیبررسی عوامل مؤثر بر انگیزش شغلی اعضای هیئت علمی دانشکده صداوسیما در سال 1387
62حسین بصیریانبررسی مقایسه‌ای میزان اعتماد اخبار سیمای جمهوری اسلامی ایران و وب سایت‌های خبری و عوامل مؤثر بر آن: از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم شهر تهران در سال 1387
63محمد عبدالحسینیبررسی نقش مدیریت بهینه منابع مالی در اثربخشی برنامه‌های شبکه رادیویی ایران در سال 1387 از دیدگاه مدیران و کارشناسان شبکه
64ابراهیم کوهستانی محالیانبررسی عوامل مؤثر بر عملکرد مجریان برنامه‌های سیاسی سیمای جمهوری اسلامی ایران در سال 1387
65علی وحیدی فردوسیسیاست‌های رسانه‌های غربی در بازنمایی رخدادهای خبری؛ تبیین سیاست‌های سایت‌های خبری سی ان ان، فاکس نیوز در بازنمایی سخنرانی رئیس جمهور ایران در دانشگاه کلمبیا
66مرتضی جاسبیبررسی سبک‌های رهبری مدیران پخش شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران و ارتباط آن با انگیزش کارکنان در سال 1387
67سعید انبارلوییآسیب‌شناسی ساختار معاونت توسعه و فناوری رسانه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
68خیرا... زینوند لرستانیبررسی تطبیقی بازتاب اخبار انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سایت‌های خبری ایرنا و بخش فارسی وب سایت صدای آمریکا
69غلامرضا بحیراییبررسی رابطه ساختار سازمانی و خلاقیت تهیه‌کنندگان معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه تهیه‌کنندگان
70سامان پارسابررسی شیوه‌های موجود ارزیابی عملکرد تهیه‌کنندگان رادیویی با هدف طراحی روش مطلوب
71جواد محمودیبررسی مصرف رسانه‌ای: مقایسه دانشجویان دانشگاه و طلاب شهر قم
72افسانه حسینیارزیابی وضع موجود عملکرد معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران با توجه به یکی از شاخص‌های 9 گانه مدل بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت ( EFQM ) از نظر کارشناسان رادیو
73سید محمدرضا صالحیبررسی ویژگی‌های سازمان یادگیرنده در معاونت صدا؛ از دیدگاه کارکنان با اقتباس از الگوی مارکوارت
74شهره خوشنویسبررسی ویژگی‌های سازمان یادگیرنده در معاونت صدا؛ از دیدگاه کارکنان با اقتباس از الگوی پیتر سنج
75حسن ناموربررسی تأثیر تغییر تکنولوژی آنالوگ به دیجیتال در تولید خبر و برنامه‌های خبری در واحد مرکزی خبر از دیدگاه مدیران و کارشناسان
76حجت طلوعی اصلبررسی عملکرد رسانه ملی در بحران‌های اجتماعی، یک دهه اخیر، با هدف ارائه الگوی مطلوب مدیریت بحران، براساس دیدگاه مدیران ارشد سازمان
77علی موسویتحلیل کمی و کیفی محیط خارجی (فرصت‌ها و تهدیدها) معاونت سیمای جمهوری اسلامی ایران با رویکرد استراتژیک
78محمد رضا معصوم زادگانبررسی تأثیر دوره‌های آموزشی حین خدمت بر ارتقاء مهارت‌های مدیران معاونت سیما در سال 1386
79محمد خلجیبررسی استراتژی توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ICT ) در برنامه چهارم توسعه ایران و مقایسه آن با روند جهانی
80رعنا چگینیبررسی تأثیر برنامه تلویزیونی «نود» بر جامعه فوتبال کشور
81احمد غلامی ناصرآبادیبررسی مقایسه‌ای رابطه استفاده از اینترنت و سرمایه شبکه‌ای در میان دانشجویان دانشکده صداوسیما و دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران
82هادی صدیقیبررسی فرهنگ سازمانی و رابطه آن با عملکرد کارکنان معاونت اداری مالی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه کارکنان
83مهدی سیفی نهاوندیتأثیر فرهنگ سازمانی بر میزان بهره‌وری کارکنان رادیو ورزش
84رضا نظافتیبررسی وضعیت جذب نیروی انسانی برنامه‌ساز در حوزه معاونت صدا با هدف دستیابی به الگوی مطلوب
85رضا علم الهدینقش اخبار سراسری سیمای جمهوری اسلامی ایران در همبستگی ملی مردم (مورد مطالعه: دیدگاه مردم شهرهای ارومیه، اهواز، زاهدان، کرمانشاه)
86محمدرضا چپریانقلمروشناسی پژوهش در رسانه ملی (صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران)
87بابک شیرزادبررسی عوامل مؤثر بر افزایش بهره‌وری نیروی انسانی معاونت سیاسی سازمان صداوسیمای ج. ا. ا
88محمد ناصر شعبانی رادبررسی ویژگی‌های سازمان یادگیرنده در حوزه ستادی معاونت اداری مالی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
89حسن گروسیبررسی نقش رسانه ملی بر افزایش اشتیاق به سفر حج تمتع و عمره مفرده
90سعید فرامرزیانیتحلیل گفتمان اخبار انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری اسلامی ایران در سایت‌های بی بی سی فارسی و رادیو فردا در خرداد 1388
91رمضان آذر همایونبررسی نظرات مردم تهران پیرامون تأثیر پیام‌های سلامت پخش شده از سیمای جمهوری اسلامی ایران در سه ماهه اول سال 88
92زهره زکی زادهبررسی تطبیقی رشته مدیریت رسانه مقطع کارشناسی ارشد در ایران با دانشگاه‌های مجری این رشته دنیا
93علی فرقانیطراحی مدل شایستگی برای دبیر خبر در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
94حسن گودرزیمقایسه گفتمان خبری، خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) و سایت بی بی سی فارسی در مورد اخبار هسته‌ای ایران ‌با تأکید بر مسئله ساخت تأسیسات هسته‌ای قم فردو
95ساناز حاجی زادهزنان در خبر صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران تحلیل محتوای اخبار زنان واحد مرکزی خبر در فاصله سال‌های 84 تا 88
96مهدی معتمدیطراحی الگوی مناسب دوره کارشناسی ارشد مدیریت رسانه با گرایش مدیریت رادیو تلویزیونی از دیدگاه خبرنگاران و متخصصان
97مرضیه قاسمیبررسی دیدگاه دانشجویان ارتباطات درباره مستندهای سیاسی و اجتماعی در نیمه دوم سال 88 با رویکرد به تئوری استفاده و رضامندی: مورد مطالعه دانشجویان صداوسیما و علامه طباطبایی
98امیر حسین مکبریمطالعه کارآمدی مدل مدیریت استراتژیک دیوید برای به‌کارگیری در سازمان‌های رسانه‌ای خدمت عمومی با استفاده از نظرات خبرگان
99مجید خبازی نیاسربررسی رابطه سبک رهبری مدیران گروه و خلاقیت تهیه‌کنندگان در معاونت صدا
100علی بساطیفرآیند تأمین و جذب نیروی انسانی در شغل تهیه کنندگی در سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
101لیلا محمد زاده وحدتیرویکردهای اخلاقی در برنامه کودک: ‌مطالعه نشانه‌شناسی فیتیله
102وحید آقا محسنیاستراتژی‌های ارتباطی در مدیریت بحران اجتماعی با استفاده از قابلیت‌های فضای مجازی از دیدگاه متخصصین
103سید حمید طاهریتحلیل گفتمان فیلم‌های تبلیغاتی نامزدهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران
104غلامرضا مطاعیبررسی عوامل مؤثر بر مقاومت کارکنان حوزه تولید معاونت سیمای جمهوری اسلامی ایران در برابر تغییرات در حوزه تولید
105سارا طالبیبررسی تطابق برنامه‌های نمایشی سیمای جمهوری اسلامی ایران با سیاست‌های رسمی سازمان، در امور خانواده، خبرگان و کارشناسان دینی
106مهدی فصاحتفرصت‌ها و تهدیدات تخصصی شدن شبکه‌های تلویزیونی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
107سید محمد فکور پوربررسی تطبیقی نگرش اساتید دانشگاهی رشته علوم ارتباطات و کارشناسان خبر سازمان صداوسیما درباره بخش خبری 20:30 شبکه دوم سیما
108ابوذری آذری بروجنیشناسایی و تحلیل ناهمگونی‌های عملکرد صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با مبانی فرهنگ اسلامی و تحقیق در بین صاحب‌نظران حوزه دین و رسانه
109محمد جعفر نوروزی شادبررسی نقش عوامل انگیزش در میزان کارایی برنامه‌سازان رادیو پیام از دیدگاه خود آنان در تابستان 1387
110جلیل ابوطالبیبررسی نقش تلویزیون در گسترش فرهنگ کارآفرینی در جامعه از دیدگاه دانشجویان رشته کارآفرینی دانشجویان دانشگاه‌های شهر تهران
111مهری یاوریتحلیل گفتمان پوشش خبری سایت‌های خبری صداوسیما: مطالعه مقایسه‌ای دو سایت خبری پرس تی وی و واحد مرکزی خبر در بازنمایی رویدادهای انتخابات دهم ریاست جمهوری ایران
112مصطفی فلحمیدهتحلیل بخش‌های خبری شامگاهی (از ساعت 19 الی 23) شبکه العربیه در ارتباط با پرونده هسته‌ای ایران در سه ماهه آخر 2009
113زهرا عصاریانبه‌سوی تدوین الگوی مطلوب صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برای پوشش اخبار در شرایط بحرانی
114محمد کرمیطراحی مدل صلاحیت حرفه‌ای عوامل تولید برنامه در سازمان صداوسیما با تأکید بر عنوان شغل تهیه‌کنندگی
115فاطمه مقصودیبررسی رابطه بین فناوری اطلاعات و ساختار معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران
116حسن پورعبدلی امیر خیزیطراحی فرآیند مطلوب نظارت و ارزیابی برنامه‌های رادیویی در مراکز صداوسیما (مطالعه موردی: صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی)
117امیر علی مختاری زنجانیکارکرد صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در افزایش سرمایه اجتماعی و ارائه‌ی الگوی مطلوب
118صدیقه ایزد دوستتحلیل گفتمان فیلم‌های کودک در برنامه تماشاخانه شبکه پنج از روزنه اندیشه‌های دینی و تحقیقی در جهت شناخت شیوه‌های مدیریت پیام
119معصومه آشتیانی زادمطالعه اشتراک معنی در نظام تولید برنامه‌های مشاوره سیما: بخش‌های مشاوره سیمای خانواده و به خانه برمی‌گردیم در سال 1389
120محمد رجبیرسانه‌ها و ارزش‌های اخلاقی: تحقیق در سریال «در جستجوی پدر شبکه فارسی وان»
121نیلوفر زندیپیشنهاد راهبرد مطلوب جذب تهیه کننده‌ رادیویی با استفاده از نظر کارشناسان
122سعید ربیعیآسیب شناسی نظام آموزشی حین خدمت (مستمر) کارکنان سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و پیشنهاد مدل مناسب
123راحله توسلیان نائینیبررسی نظرات زنان اصفهانی درباره اخذ الگوهای غذایی از برنامه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران و عوامل مرتبط با آن
124نازنین فراهانیبررسی ارزیابی مدیران و تهیه کنندگان شبکه اول سیما و صاحب‌نظران رسانه از سیاست‌های برون‌سپاری برنامه‌های سیما
125سمیه باباییطراحی راهبردهای مطلوب برای مدیریت خرده فرهنگ‌ها در شبکه استانی سیمای مرکز قزوین
126محمدرضا فردیننقش صداوسیما در مدیریت بحران پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری از منظر کارشناسان
127امیرعباس محمودیادامه اشتغال کارکنان بازنشسته صداوسیما با بیش از 25 سال خدمت فرصت - تهدید
128محمدرضا حسنی فخرتأثیر مهارت‌های ارتباطی مدیران بر انگیزش کارکنان در معاونت سیما
129اکبر مهریبررسی نقش و جایگاه روابط عمومی الکترونیک در واحدهای روابط عمومی سازمان صداوسیما (تهران و مراکز)
130سید محسن حسینیامکان‌سنجی راه‌اندازی مراکز رشد انکوباتورهای رسانه‌ای به‌منظور تولید برای سازمان صداوسیما
131پروانه قاسم پورارزیابی عملکرد مرکز موسیقی و سرود براساس برنامه راهبردی آن مرکز طی پنج سال اول افق رسانه سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
132ابراهیم اسکندری پورشبکه‌نگاری کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی اینترنتی
133ساره علیزادهبررسی شاخص‌های نظارت و ارزیابی برنامه‌های نمایش سیما و ارائه شاخص مطلوب از دیدگاه کارشناسان
134هادی البرزی دعوتیآینده‌پژوهی حضور صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در فضای اینترنت
135رسول مهدی نژادرهیافتی برای تدوین الگوی مدیریت رسانه از دیدگاه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری آیت ا... خامنه‌ای
136مریم منوچهریبازنمایی ایران در سایت شورای روابط خارجی آمریکا
137شکوفه سخاوتمقایسه دلایل و عوامل مؤثر بر استفاده و رضامندی از سریال‌های شبکه‌ی سوم سیما و شبکه‌ی فارسی
138مهدی صباغیان بیدگلیرابطه فرهنگ سازمانی با رضایت شغلی کارکنان شبکه بین‌المللی خبر
139مسلم مسلمی زادهتدوین راهبرد مطلوب صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تغییرات آب و هوایی (از دیدگاه کارشناسان محیط زیست و رسانه)
140محدثه افضلینقش و کارکرد شبکه‌های اجتماعی مجازی در مدیریت بحران‌های اجتماعی
141سیده محبوبه منصوری پورتدوین راهبردهای مطلوب برای شبکه مستند سیمای جمهوری اسلامی ایران براساس آرای خبرگان و کارشناسان
142هدی بلندیانپیشنهاد الگوی مطلوب برنامه‌های دینی کودکان (12-7 ساله) در تلویزیون بر اساس آرای کارشناسان و خبرگان
143رامین شمسایی نیامقایسه گفتمان رسانه‌ای آمریکا و عربستان درباره نقش ایران در تحولات خاورمیانه: تحلیل گفتمان و سایت‌های فارسی صدای آمریکا و العربیه (2011،2012)
144احمد امین فردتدوین راهبردهای مدیریت رسانه‌ای بحران انرژی هسته‌ای در سیمای جمهوری اسلامی ایران
145سعید یاریطراحی مدل شایستگی مجریان برنامه‌های ورزشی سیما
146احمد اردشیریتدوین راهبردهای مطلوب شبکه چهار سیمای جمهوری اسلامی ایران
147مجتبی زارعیتدوین راهبردهای مطلوب مدیریت تولید پویانمایی برای سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
148علی رضا توحیدیتدوین راهبردهای مطلوب تهیه و پخش برنامه‌های نشاط آور و سرگرمی در شبکه نسیم سیمای جمهوری اسلامی ایران
149سعید باقریتدوین راهبردهای توسعه و ورزش همگانی از طریق شبکه ورزش سیما
150فرشاد عریضیاخلاق کاربر در فضای سایبر با توجه به تغییرات فناوری‌های نوین ارتباطی
151حمیدرضا جعفریتدوین راهبرد تولید محتواهای سازمانی و مردمی در فضای مجازی با تأکید بر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
152جاسم نعمت نیامعیارهای مطلوب دروازه‌بانی خبر در رسانه ملی
153کمیل سوهانیطراحی مدل بومی گونه تلویزیونی سرگرم‌آموزی برای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
154سینا معتضدیپیشنهاد الگوی بومی ارتقای سواد رسانه‌ای نوجوانان در ایران
155جواد جلوانیبازنمایی خصلت‌های پهلوانی و فتوت در سیمای جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه ارتباطات آیینی
156اسماعیل ارجمندیپیشنهاد الگوی آرایش رسانه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در فضای نوین رسانه‌ای جهان
157امین فرخی حقیقتتحلیل گفتمان تلویزیون بی بی سی فارسی پیرامون «کودتای 28 مرداد 1332» در فاصله زمانی مـرداد تا شهریور ماه 1392 با تأکید بر ویژه برنامه‌های شصتمین سالگرد کودتای 28 مرداد
158مجتبی توکلیارزیابی کنداکتور شبکه‌های یک، دو، سه و چهار سیمای جمهوری اسلامی ایران در فصل پاییز سال 1392
159احسان کریمی میبدیارائه راهبرد مطلوب مرکز آموزش سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
160سبحان رضاییتدوین راهبرد مطلوب شبکه تهران سیمای جمهوری اسلامی ایران
161محمد صادق باطنیتدوین معیارهای اخلاق حرفه‌ای برای رسانه ملی بر مبنای آموزه‌های اسلامی
162مهرداد حسیبیتدوین راهبردهای مطلوب ارتقای جایگاه سایت واحد مرکزی خبر
163بهروز یاوریارائه راهبرد مناسب برای پیشبرد اقتصاد مقاومتی در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
164ام البنین کاظمیبررسی شایستگی‌های تهیه‌کنندگان صدا براساس مدل شبکه اطلاعات شغلی ONET
165حسین عظیمیتدوین راهبردهای مدیریت تولید تله فیلم در رسانه ملی: مطالعه موردی سیما فیلم
166رسول بختیارراهبردهای پیشنهادی تلویزیون تعاملی برای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
167حامد معینی پناهتدوین راهبردهای مطلوب شبکه پویای جمهوری ا سلامی ایران
168محسن ایراندوستالگوی پیشنهادی مدیریت دانش برای سازمان صداوسیما
169حامد منصوریالگوی مدیریت خلاقیت و نوآوری در فرایند تولید تلویزیونی معاونت سیمای جمهوری اسلامی ایران
170محمدحسن مددیتدوین راهبرد مطلوب شبکه بازار سیمای جمهوری اسلامی ایران از دید صاحب‌نظران
171میثم حق وردی طاقانکیسبک رهبری شهید سید مرتضی آوینی
172محمد شهبازی سلطانیالگوی ویژگی‌های مدیر جهادی رسانه
173مهدی محسنیشیوه‌های نوین درآمدزایی برای سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با رویکرد اقتصاد مقاومتی
174مجتبی خواجه رحیمیشناسایی ویژگی‌های نظام پیشنهادهای مطلوب برای سازمان صداوسیما و امکان‌سنجی اجرای آن در مرکز یزد
176محمد میرزایی قصبهتدوین الگوی برگزاری مناظرات تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری ایران
177سهیل احادیثتدوین راهبردهای مطلوب برای مرکز تحقیقات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بر اساس آرا خبرگان و پژوهشگران
178رسول حمیدیبازنمایی آیین های عاشورایی در رسانه ملی مطالعه موردی شبکه سوم سیما در روز عاشورای 1391
179ابوذر خوش بیانپیشنهاد راهبرد مطلوب برای شبکه تلویزنی هیسپان
180محمد ارژنگشناسایی عوامل موثر بر تصویر برند (نمانام) شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران
181محمدرضا تقوی پورسیاست گذاری محتوایی در حوزه تولید محصولات نمایشی با محوریت خانواده بر مبنای سبک زندگی اسلامی برای سیمای جمهوری اسلامی ایران
182سید محمدرضا فیاضیبازمهندسی فرایند مدیریت تصویر در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
183مجتبی خانی آرانیآسیب شناسی ساختار مرکز پژوهش و سنجش افکار سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
184ایمان خدابندهشناسایی راهبردهای تحولی متناسب با افزایش سواد رسانه ای مخاطبان صدا و سیما
185امیرحسین رمضانیشیوه های غنی سازی مشاغل خبری شبکه خبر
186مهدی نصرتیراهکارهای مطلوب رسانه در افزایش مشارکت قومیت ها برای کمک به تحکیم وحدت ملی: مطالعه موردی صدا و سیمای مرکر گلستان
187محسن فرمانیطراحی الگوی شایستگی دانش آموختگان دانشگاه صدا و سیما برای اشتغال در سازمان صداوسیما
188میلاد شیرانپیشنهاد الگوی مطلوب پایش مردمی برنامه های سیمای جمهوری اسلامی ایران
189کیانوش کریمیقابلیت بازی وارسازی در افزایش درگیری مخاطبان با رسانه: مطالعه موردی آی پی تی وی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

تاریخ به روز رسانی: ۱۳۹۵/۱/۱۴

8 دیدگاه

  1. ممنون از زحمات جناب عالی

  2. با عرض سلام و ادب واحترام
    من از کارمندان سازمان هستم؛ لطف می فرمابید فایل مقاله ردیف ۷۷ با عنوان”تحلیل کمی و کیفی محیط خارجی (فرصت‌ها و تهدیدها) معاونت سیمای جمهوری اسلامی ایران با رویکرد استراتژیک” را برایم ایمیل کنید.

    • سلام، از آشنایی با شما خوشحال شدم.
      در این صفحه اسامی پایان نامه های دفاع شده مدیریت رسانه در دانشگاه صداوسیما را ملاحظه می کنید. مقاله ای از این پایان نامه را در اختیار ندارم که برای شما ارسال کنم.
      برای استفاده از خود پایان نامه ها نیز می توانید به مخزن کتابخانه دانشگاه مراجعه کنید.
      ارادتمند

      • سلام اقای دکتر.دانشجوی دکتری رسانه هستم ودر زمینه انتخاب موضوع پایان نامه م خیلی مشکل دارم،میشه چند موضوع پیشنهادی برام به ادرس ایمیلم ارسال کنید؟؟؟کار وتحصیلاتم در حوزه ای تی میباشد،ممنون میشم

        • سلام و احترام
          متاسفانه نمی توانم در این خصوص کمکی به شما بکنم. پایان نامه حاص یک دغدغه و درگیری است که در قالب مسئله پژوهش بروز می یابد و نه ارائه موضوع از سوی دیگران.
          ارادتمند

  3. با تشکر از جنابعالی جهت تهیه و جمع آوری عناوین پرکاربرد در حوزه رسانه.

  4. با سلام و احترام
    دانشجوی دکتری مدیریت رسانه هستم در صورت امکان فایل ردیف ۹۶ و ۹۸ در اختیار اینجانب قرار گیرد.
    پیشاپیش از لطف شما سپاسگزارم

ارسال د یدگاه

آدرس ایمیل شما محفوظ استلطفا فیلد های مشخص را وارد نمایید *

*

رفتن به بالا